mandag den 8. april 2013

Fisk på menuen

Jeg forelskede mig for snart længe siden i noget Rowan stof med fisk i friske farver og har lige så længe haft tanke på, at det skulle blive til ekstra store dækkeservietter til vores sofabord.

Mønstret er hjemmelavet og de to dækkeservietter er ikke ens, fordi motiverne med fiskene ikke er ens.



De blev ikke helt efter mønsteret i mit hoved, for da stoffet blev sat sammen, kunne jeg se at min første idé ikke ville egne sig så godt.

Farverne er ikke gengivet særlig godt, farverne er meget klare i virkeligheden. Dejlige friske...

3 kommentarer:

  1. Det ser godt ud, lige min stil :-)

    SvarSlet
  2. Sikke noget spændende fiske stof, hvor har du fundet det ??

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er selvfølgelig fra Ragnhild, Den lille Lade ;-) Jeg skal på taskekursus derude den 20. april, så hvis hun har mere kan jeg købe et stykke med hjem til dig...

      Slet

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.