onsdag den 23. maj 2012

Samplerquilt undervejs - længe undervejs!

Der er lidt stille på bloggen i denne tid, da jeg forsøger at blive færdig med min samplerquilt som har været undervejs i mange - mange år. Sådan føles det når det hele er syet i hånden og jeg har fået den "dårlige" idé at lave en kant af firkanter (ca.700 af slagsen) og det ender med jeg har regnet forkert så hjørnerne ikke passer alligevel. Det har hylet mig lidt ud af den og resulterede i, at det blev lagt på "køl" et stykke tid. Men nu tror jeg at løsningen er fundet, men den får I at se senere...


2 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er det flot og et kæmpe arbejde. Jeg tager virkelig hatten af for jer, der syr disse store tæpper i hånden.

    Hilsen
    Lone

    SvarSlet
  2. Det lyder da godt at du har fundet en løsning på problemet. Du er da nået rigtig langt med den kant og det ser bare godt ud.

    SvarSlet

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.