torsdag den 16. august 2012

Til foredrag om livskvalitet

Jeg var så heldig at blive inviteret med til foredrag i Århus i går aftes, og foredragsholderen var ingen ringere end Chris McDonald.

Det var et meget fornøjeligt og interessant foredrag og han er en meget morsom mand, når han skal forklare hvordan vi alle sammen "tygger drov" på vores tanker.

Alt i alt var konklusionen, som jeg tog med hjem, at vi alle skal nyde livet, omgive os med primært positive mennesker, og lade være med at spekulere for meget over fortiden, fremtiden og nutiden. Og undgå at se for mange nyheder, da 95% af dem er negative og det kan ødelægge humøret på selv den mest positive person.



Inden foredraget gik i gang, hilste han pænt på hver og én og gav hånd til alle. Jeg fik lov at tage et billede af ham til min kære mor, og han sendte en fin hilsen til hende.

Det kan klart anbefales at høre hans foredrag, det var en meget god aften, med gode grin og fornuftige forklaringer på, hvordan vi forbedrer vores livskvalitet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.