mandag den 5. maj 2014

Gaver

I april har jeg været i praktik hos KS Centret / grafiskekurser i Vejle og har derfor ikke fået syet ret meget, da jeg har været godt brugt når jeg kom hjem!

I fredags fik jeg som afskedsgave en fin kurv med diverse lækkerier, så der var lidt at smovse med i weekenden!


I påsken hjalp jeg min svoger med at ordne nogle papirer og det syntes han jeg skulle have denne smukke buket for. Det er altid dejligt at kunne se på flotte blomster indendørs og især når vores have består mest af græs!

Lidt "syning" er det blevet til - jeg har fået skåret nogle firkanter til min veninde Lone, som er rigtig glad for at få raster til fine tæpper og andet hun syr i hånden.
Mon ikke snart der bliver tid til syning igen - dog er der lige et par kurser i Ålborg de næste par uger og nogle fødselsdage, tiden flyver så hurtigt at jeg ikke når at få sytøjet frem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.