mandag den 26. maj 2014

Strikketaske | Strikkekurv

Efter meget luren omkring fik jeg endelig taget fat på strikkekurven i går aftes.

Stoffet var jo klippet ved et tidligere besøg hos Ragnhild, så det skulle være nemt at gå til.

Men nogle gange vil det bare ikke som jeg, så opsprætteren fik lov at vise sin kunnen et par gange før det endelige resultat kan vises stolt frem.

Jeg har valgt at lave tasken/kurven ca. 70% af den oprindelige størrelse, strøget veledon på siderne og brugt thermolam, så den blev mere stiv end tasken. Desuden har jeg sløjfet hankene, da min idé gik på at have en kurv til strikketøj eller sytøj, sådan "lige ved hånden" i stuen.

Det er nok ikke den sidste kurv der bliver lavet, tror der kan være et stort behov for flere af den slags kurve rundt omkring i huset..


7 kommentarer:

  1. Wow!! Hvor er den sød.

    SvarSlet
  2. Gæt hvor jeg har været i dag ;))
    Super kurv, den er bare fin.

    SvarSlet
  3. Flot strikkekurv du har syet i dejlige farvestrålende stoffer.
    Hanne

    SvarSlet
  4. Sikke en lækker strikketaske/kurv, dejlige farver du har brugt.
    Lisbeth

    SvarSlet
  5. Den er da bare super flot.

    SvarSlet
  6. Så dejligt med så mange kommentarer, det giver mod på flere kurve, måske endda en lille produktion af dem. Det er en fantastisk god ide Ragnhild har fået med den strikketaske, den kan jo laves til lige det behov man har.. Tusind tak for jeres interesse i min blog, det er rart at vide der er læsere derude.

    SvarSlet
  7. This is fantastic.
    Grit from Germany

    SvarSlet

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.