lørdag den 27. september 2014

Silkeborg Quilternes Jubilæumsudstilling

I dag har Gitte og jeg været på tur, denne gang ikke til Quilt Rally (som er i næste weekend) men til Silkeborg for at se Jubilæums udstillingen for Silkeborg Quilterne.

Det var en stor fornøjelse at se hvor flittige og dygtige damerne har været!

Her er et meget lille udvalg af de tæpper som jeg syntes var inspirerende for mig, men der var masser af andre helt vildt flotte tæpper og mange små ting i en udstilling for sig. Desuden var der et helt lokale med tæpper til mødrehjælpen.



Pia Toft har syet dette tæppe "Cartwheel" i fantastiske Kaffe Fasset stoffer. 
Det var spændende at kigge på og virkelig et smukt tæppe.

Birgit T har syet dette flotte og farverige tæppe som jeg var ret vild med.

Jytte Nielsen havde syet dette specielle tæppe i et mønster jeg 
aldrig har set før. Det var også meget flot quiltet, nærmest 
så det så ud til at hjulene drejede rundt.

Der var også hele 5 butikker inviteret med til udstilling, 
de var i et lokale helt for sig selv. Der var mange flotte ting 
og jeg endte også med at købe, selvom jeg egentlig slet ikke 
har brug for noget. 8 stk. FQ og en enkelt strimmel på 10 cm samt 
en bog med fantastiske farver og mønstre.

Denne symaskine stod nærmest og blinkede til mig, 
men selvom det er en stor drøm at skifte den lille
Janome ud med en stor, måtte jeg nøjes med at kigge.
Dén var der altså ikke penge til at få med hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.