mandag den 13. oktober 2014

Mystery mail fra Bøgelund plus en gave

I onsdags fik jeg for første gang mail fra Karina, som er tovholder på Bøgelunds Mystery Mail 2015. Jeg købte en startpakke til træffet i Odense i august. Og nu skal vi endelig i gang!

Jeg vil ikke røbe noget om, hvad jeg laver til denne uges udfordring, men det indebar mit selvgjorte lysbord:
Det fungerer ganske udmærket og kan pakkes væk, når det ikke benyttes. Det ser måske ikke så elegant ud som dem man kan købe, men det har heller ikke kostet alverden.

Udfordringen krævede også mine evner til at sætte stoffer sammen, og det syntes jeg selv gik ganske godt.
Jeg kan dog ikke prale af, at mit syværelse ser lige så ryddeligt ud som Helene's og Maria's. Men det er et hyggeligt sted at være, selvom pladsen ikke er stor..

Min færdige blok til Mystery Mailen 2015, må I vente med at se til hele quilten er færdig - senest til april næste år.

En tidligere kollega havde rund fødselsdag i torsdags og så nåede jeg lige at sy en lille sminkepung til hende.
Det lod til hun blev glad for den - heldigvis - for den kan jo ikke byttes! 

Nu må jeg til symaskinen og blive færdig med denne uges udfordring.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.