mandag den 24. november 2014

På kursus endnu en gang.

I lørdags var jeg igen en tur hos Ragnhild i Den Lille Lade.

Min mor ville gerne med på taskekursus, så hun kunne sy en ny toilettaske. Hun var så optaget af arbejdet, at jeg måtte prikke til hende, før hun opdagede jeg tog billeder af hende. Hun blev ikke helt færdig med den, men syede den færdig i går søndag - så jeg har også til gode at se den i sin endelige form.


Jeg syede videre på projektmappen fra sidste lørdag, med lidt besvær og nogle ekstra forsøg, fik jeg lavet en hank til den, syet kantbånd hele vejen rundt og begyndt på siderne til mine linealer. Blev dog langt fra færdig, så der er stadig masser af arbejde at gøre herhjemme.


Søndag fik jeg syet kantbåndet til i hånden rundt om mappen og blev klar over at min hank er blevet længere end jeg ville. Så den skal jeg nok lave om for 4. gang. Men sådan er der bare nogle ting der driller! 


Billeder af indholdet må I vente med, det varer vist lidt tid før jeg får lavet de fem sider færdige.

1 kommentar:

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.