søndag den 12. juli 2015

UFO færdig - efter 11 år

Jeg kan med stor glæde og begejstring endelig vise det færdige sampler tæppe, som har været hele 11 år undervejs! Håndsyet over pap og håndquiltet.

Købte det første stof til tæppet hos Speich Design i april 2004 og har siden købt ind lidt af gangen. Det har ikke været nemt at finde stof som passede i farverne, da der er en meget speciel blågrøn tone i det stof, jeg startede med.

30 forskellige blokke udgør samplertæppet

Nu vil jeg have broderet på en lille lap til at applikere bagpå, med navn og årstal.

Tæppet er lavet af Tine Vognsen syet i 2004-2015
Det var den ældste UFO jeg havde liggende, så nu skal jeg koncentrere mig om alle de andre spændende projekter på syværelset.

2 kommentarer:

  1. Det er blevet super flot, Tine.

    SvarSlet
  2. Gratulerer med ferdigstilt UFO. Teppet ditt ble kjempefint!

    SvarSlet

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.