tirsdag den 3. maj 2016

Nyt projekt fra Quilt My Design

Da Gitte, Bente og jeg var på rally midt i april, så jeg hos Quilt My Design et fantastisk flot projekt. Jeg blev skrevet op i "den sorte bog", så jeg var sikret et sykit, når det var klar. Linette havde kursus i projektet og de var endnu ikke helt færdige med det, så jeg måtte vente et par uger på at kunne købe kittet.

Needleturn projekt fra Linette i Vejle
 
Jeg så på Facebook at kittet nu var klar til salg og måtte selvfølgelig skynde mig at have fat i det. Nu kribler det i fingrene for at begynde det store arbejde, men jeg er bange for at det projekt jeg så har en deadline på, ikke bliver færdig til tiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.