mandag den 17. april 2017

Syværelse til salg

Sådan tænkte jeg, mens jeg arbejdede på det 3. syprojekt i dag. Havde kigget forbi syværelset i håb om at blive inspireret til lidt tid ved symaskinen, men endte med helt andre projekter.


Uoverskueligt syværelse

Mit syværelse er pt en smule uoverskuelig, så det er langt fra inspirerende at være der. Derfor tanken om at sælge det hele, købt som beset...

En lille ny nålepude bliver der ud af dette broderi

Jeg startede dagen med ideen til en ny broderet nålepude. Men inden jeg kom længere end dette, fik jeg lyst til at finde på et andet projekt.

Nye kaffebrikker til jul

Måske var det vejret udenfor som pludselig fik mig til at tænke på jul og de små kaffebrikker jeg har haft liggende meget længe (mere end et år). Jeg fik derfor klippet dele ud af pap og delene i stof. Så nu er det parat til at blive riet.

Kaffebrikker fra Quilt Rally hos Patchwork Hulen

Og så kom jeg i tanke om at der ikke skulle så meget til for at gøre disse søde kaffebrikker klar til syning. Så jeg har fået skåret fyld og bagside til dem alle, 8 små og en stor.

De næste dage kræver vist lidt mere fokus på enkelte ting, så jeg ikke bare fortsætter med at klargøre endnu flere projekter.

Håber at noget af det bliver færdigt...

2 kommentarer:

  1. ÅH Tine, hvor jeg kender det. I øjeblikket synes jeg ikke, jeg rigtigt kommer i gang med noget, fordi mit syværelse er et stort rod!!! Men jeg kan jo bruge det hele stort set, så det er virkelig svært at få ryddet ordentligt op, og så komme i gang. Må vist prøve at koncentrere mig om ET PROJEKT ... men der er også et hækle- og et strikketøj. Men virkelig godt, at du nu er gået i gang med de fine små ting.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan være det ikke kun er os der har dette problem, kan se på Instagram at mange omarrangerer deres syværelser/værksteder i øjeblikket. Håber du får lavet dine mange skønne projekter, med fokus på et af gangen.

      Slet

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.