søndag den 29. oktober 2017

Søde hæklede bogrotter

Her i oktober havde jeg fødselsdag og min søde veninde Lone havde taget sig tid til at lave en gave til mig. To skønne bogrotter, en lys grå og en mørk brun. Det var en dejlig overraskelse som jeg glæder mig over hver dag.

Hæklede bogrotter fra en sød veninde

Siden sidst er jeg blevet færdig med et par ting fra vores symaraton.

Penalhus til hælkenåle

Søde små punge med blomster

Flere punge til småting

Jeg har også været på kursus hos Karina i Snoghøj. Det var et aftenkursus i stamp syning. En rigtig dejlig og lærerig aften.

Resultatet af kurset hos Karina - grønne flyvende gæs i rundkreds

Det er også blevet til et broderi fra Fru Zippe.

Et lille nostalgisk broderi af en ældre campingvogn

Ragnhild hos Den Lille Lade har lavet et skønt mønster på en praktisk spoletaske. Den fandt jeg stof til i gemmerne.

Planlagt syprojekt

Og en søndag hev jeg hele dagen ud af kalenderen og fik den færdig.

Praktisk taske til spoler med undertråd

Plads til både underspoler og håndsyningstråd

Nu ved jeg ikke helt hvad det næste projekt bliver, men der ligger stof og mønster klar til en taske, så det kan være det bliver den der skal i symaskinen næste gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.