tirsdag den 22. maj 2018

Kaffebrikker fra QuiltRally

Da Gitte og jeg var på Quilt Rally Syd tidligere på foråret, købte jeg noget flot stof med smileys hos Butik Kastanja.

Det var tiltænkt kaffebrikker og efter et lille tilløb fik jeg syet en hel flok.

Skønne kaffebrikker med søde smileys

Det blev til 31 stk. runde kaffebrikker i en størrelse på ca. 9,5 cm. På bagsiden er der blot ensfarvet gult stof, som passer til ansigterne.

Gave til kolleger

De 16 stk. blev pakket ind til mine kolleger, med en påmindelse om at huske at holde kaffepause - også når man har travlt.

Nu håber jeg bare at mine kolleger husker at hente en kop kaffe, når der nu er et fjæs som stirrer på dem hele dagen.

Og så er der den lille ekstra bonus at Gitte og jeg har aftalt at vi skal have lavet mindst ét projekt af det senest indkøbte, før vi må tage ud på den næste udflugt og indkøbe flere projekter. Så jeg er klar!

1 kommentar:

  1. De er altså blevet rigtig fine, og sikke en flot indpakning og huske seddel til dine kolleger.
    Husker de at hente kaffe og tage en lille pause?

    SvarSlet

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.