mandag den 18. juni 2012

Cirkel-værktøj

Efter Maria engang skrev om dette cirkel værktøj på hendes blog, fandt jeg den på messe i Middelfart. Det er først for nylig jeg har afprøvet den, og den er SJOV!

Jeg prøvede at stryge vlieseline bag på stoffet før jeg skar, og det var ret nemt efter et par forsøg. Jeg lavede et par "klude" efter først at have lavet en tegning. At det valgte Kaffe Fasett stof ikke var helt så velegnet i virkeligheden som i mit hoved, har gjort at de nu bare hænger som skræk og advarsel på min designvæg. Måske bliver de en dag til grydelapper...

Syninger om halvcirklerne er zigzag sting på maskinen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.