mandag den 11. juni 2012

Tyske blade og en dåse

Det står lidt stille med syningen for tiden og nu har jeg talt op hvor mange igangværende og planlagte projekter jeg har - og det var lidt af et chok. Der var sammenlagt over 30 projekter, store som små.

Derfor blev det kun til et par tyske blade på indkøb i Flensburg i lørdags...
Lena's Patchwork nr. 18/2012 Country Sticken er fyldt med små søde idéer til praktisk brug og evt. gaver.

Der er f.eks. en sød bordløber i grønne farver med applikeret æbler og en broderet tekst "An apple a day keeps the doctor away".
Der er små nålebøger, omslag til dåser, omslag til notesbøger, vægophæng, små tæpper, små tasker, en pude, broderier og applikationer. Der er meget inspiration at finde i bladet.
Burda Patchwork Quilts & Applizieren Sommer 2012 indeholder mønstre på flere vægtæpper og nogle enkle større tæpper.
Dette vægtæppe "Aloha" er et fint "postkort" fra en rejse, god inspiration til måske at lave mindre billedtæpper med egne rejser.
Et spændende rastetæppe i batik stoffer, men kan jo laves af alle slags raster.
Og en lille dåse som jeg simpelthen ikke kunne stå for, men den er købt i en ganske almindelig forretning i Vejle....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.