søndag den 8. juli 2012

EN RIGTIG GOD DAG

Da Gitte og Lone kom i formiddag for at tage med til Hinnerup til sydag hos min mor, Birthe, havde Gitte en gave med til mig! Det viste sig, at jeg var blevet udtrukket i Gitte's GIVEAWAY. Det er jeg bare så utrolig glad for - tusind tak for det! Jeg har allerede en idé om hvad stoffet skal bruges til og jeg bare ELSKER dåser!!!


Gitte ville vise os hvordan vi kunne sy projektposer. Lone og jeg gik straks i gang med at skære stof, mens Gitte startede på hendes tre projektposer.



Mor valgte at sy japansk foldeteknik i dag, men hun sørgede også for rigtig god forplejning med tærter, salat og kold hvidvin til frokost på terrassen og hjemmebagt krydderkage til kaffen.


Tak for en vidunderlig dag i godt selskab og med en rigtig god og meget tålmodig underviser/guide. Det endte med at blive til tre nyfødte projektposer, en fra Lone's hånd, en fra min hånd og en fra Gitte's hånd.


1 kommentar:

  1. Selv tak Tine, det var en dejlig dag og meget fin forplejning hos din mor.
    Resultatet kan vi jo kun være tilfredse med. Esther er glad for sin pose og den er taget i brug.

    SvarSlet

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.