mandag den 30. juli 2012

Sykit, indkøb og tasker

Efter at have lavet en større antal projektposer efter Gittes instruktion, ville jeg forære min mor et sykit, så det var nemt for hende at få syet en pose selv.

Jeg fandt stof i gemmerne og lavede et "frisk" kit i turkis, pink og gule farver. Kortet er lavet af stof sat på pap og så skulle hun selvfølgelig også have en af de færdigsyede poser.


I torsdags var vi på tur til Ribe, Rømø, Højer og Flensburg. Jeg kunne selvfølgelig ikke lade være med at køre forbi Nordlicht Patchwork i Harislee, hvor jeg købte to pakker "Steam a Seam" til mine Mckenna Ryan mønstre og det helt nye patchwork blad med tasker. Der er mange søde tasker, og det er ikke helt umuligt, at jeg vil prøve at lave et par stykker og vise dem frem her på siden.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.