søndag den 6. januar 2013

Anbefaling

 Gitte's' Mug Rug, billedet lånt HER.

Gitte har taget initiativ til at lave et Mug Rug Swap her i 2013.

Jeg syntes det er en rigtig god idé og har selvfølgelig selv meldt mig til. Men jeg vil gerne gøre lidt reklame for projektet.

Du kan kigge på Gitte´s egen blog via dette link http://moeldrupquilt.blogspot.dk/2013/01/mug-rug-swap-2013.html og tilmelde dig hvis du har lyst til at deltage.

Projektet går ud på at sy og bytte 4 mug rugs i løbet af 2013, med de deltagere som Gitte matcher.

Der er frit valg på design og farver, så alle kan være med.

Håber I har lyst til at være med, jo flere deltagere jo mere sjov...

OBS! Tilmelding skal ske på Gitte's blog, følg linket ovenfor...

God fornøjelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.