mandag den 28. januar 2013

Slut - Prut - Finale

Jubiii, nu fik jeg gjort et par projekter færdige!

Jeg har længe villet sy flere projektposer, specielt i noget rigtig flot farverigt stof, som jeg har købt hos Den Lille Lade og hos Butik Kastanja.


Jeg har også fået syet en bordløber færdig, det har været en ny oplevelse at sy knaphulssting på maskine, men det gik nu helt godt, bortset fra et par enkelte steder, hvor der var for mange syninger på samme sted.



Så har jeg købt to flotte mønstre af McKenna Ryan, de er købt hos "Threads and Patches" og blev bestilt mandag eftermiddag, senere på dagen modtog jeg mail om, at de var sendt og jeg har så modtaget dem i dag mandag, en uge efter bestilling. Det kostede 30 kr. i forsendelse, så alt i alt var det ikke billigere at bestille dem i England, men jeg kunne ikke finde dem i nogle butikker i Danmark. 


Jeg glæder mig til at finde stoffer til disse motiver, men det bliver nok ikke det allerførste projekt jeg går i gang med. Der er stadig RIGTIG mange projekter i min lille bog. 

Der er to projektposer mere undervejs, det bliver i rød/hvide farver, men billeder af dem en anden dag...

4 kommentarer:

  1. Det ser flot ud. Hvormange projektposer skal du mon have ??

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lavet 5 i alt denne gang.. Men måske kommer der flere hen ad vejen, når jeg har stof der egner sig til dem. Man kan ikke få for mange projektposer. :-)

      Slet
  2. Det er nogle lækre projekt poser du har lavet, og de er jo bare så anvendelige.

    SvarSlet
    Svar
    1. De er skønne at se på og dejlig nemme at tage med, hvis der ellers er noget i dem. Men det må jeg se at få gjort noget ved. :-)

      Slet

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.