onsdag den 2. januar 2013

Verdens lykkeligste julegave

På min nyligt uddelte ønskeliste stod øverst den nyeste bog med / om Ole Henriksen skrevet af Martin Schmidt.

Mine forældre havde rettet sig efter mit ønske og købt bogen til mig i julegave.

Jeg kunne næsten ikke vente med at læse i den, så selvom jeg reelt var i gang med en helt anden bog (Talismanen af Stephen King/Peter Straub) måtte jeg bare læse "Livet er en gave" her i juleferien.

Sagt kort - den burde være en del af pensum i folkeskolen!

Den indeholder så mange guldkorn om livet, parforhold, vores færden blandt andre mennesker, og hvad vi selv kan gøre for at blive lykkelige. Tænk hvis vi alle i større eller mindre grad havde en lille del af Ole Henriksens livsglæde i os, gennem opvæksten, gennem voksenlivet og når vi blev ældre, så ville verden være et bedre sted for alle.

Læs den, glæd dig og lad dig inspirere...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.