søndag den 28. juli 2013

Dejlig produktiv sydag

I går var Gitte, Lone (nonblogger) og min mor Birthe (nonblogger) og jeg samlet i sommerheden for at sy hos Lone.
Det var en dejlig produktiv dag hvor Gitte hæftede ender på et tæppe, Lone syede en indkøbspose og min mor syede en projektpose. Jeg fik lavet 3 bogomslag og gik i gang med at applikere nogle damer.
Desværre får I ingen billeder af de færdige ting, fordi det meste var til gaver og jeg blev langt fra færdig med applikationen.
Men et par stemningsbilleder kan det blive til..

2 kommentarer:

  1. Tak for sidst, til jer alle 3, det var som altid hyggeligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, det var en dejlig dag. Og så flittige vi var :-)

      Slet

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.