torsdag den 19. december 2013

Juleløber 2013

Endelig fik jeg min juleløber færdig - var helt i tvivl om jeg nåede det!

Den er lavet frit efter Nancy Halvorsen "Art to Heart" hæfter "Happy Hollidays To You" og "Peppermint & Holly Berries". Jeg har brugt motiver fra begge hæfter og lavet den så den passer til vores sofabord. Den er ca. 125 cm lang og 35 cm bred.

Juleløber efter Nancy Halvorsen Art to heart hæfter.

Motiverne er strøget på og bagefter syet med knaphulssting i hånden. Bundstoffet er hør/bomuld fra Quilt my design som jeg købte til messen i Herning. Resten af julestofferne er købt forskellige steder. Jeg har valgt julestof uden guld/sølv.

4 kommentarer:

  1. Hvor er den altså bare fin

    SvarSlet
  2. Hvor den flot. Der er mange ting på. Det kan jeg godt lide. Mange gange er der kun lidt motiv i hver ende og står der lidt på kan den hurtig blive lidt kedelig. Det bliver din ikke. Flot

    SvarSlet
  3. Den er bare blevet så skøn - din dejlige juleløber - og den kan såmænd godt ligge ind i det nye år. Knus fra Kirsten.

    SvarSlet
  4. Tak for alle de søde kommentarer, det er dejligt når andre syntes om det jeg laver. Det giver ekstra blod på tanden til at lave flere projekter! Tusind tak og god jul herfra til jer!

    SvarSlet

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.