torsdag den 23. januar 2014

Stjernetæppe af romber

Selvom jeg er på webkursus har jeg i løbet af ugen fået riet lidt på pap til et lyserødt tæppe, som har været på tegnebordet i meget lang tid - det har været lagt væk i flere måneder, fordi der var andre projekter som var mere interessante at sy på maskinen.

Det er tæppet i bladet (i toppen af billedet) jeg syr og den mørke skal bruges som store trekanter mellem sekskanterne. Størrelsen på tæppet er endnu ukendt, da mine romber er noget større end dem i bladet og antallet af sekskanter afhænger af hvor langt stoffet rækker.


2 kommentarer:

  1. So lovely! :)
    Greetings from Finland!
    Hugs, Ulla

    SvarSlet
  2. Hold op det ser godt ud, dejlige farver du har sat sammen, spændende hvordan det færdige resultat bliver. Det er dejligt at have lidt sytøj til hånden og maskinen, til hver sin tid, det har jeg også, jeg har jo set at nogle har en UFO liste, det har jeg ikke, det vil nok tage lidt tid at lave. :-)

    SvarSlet

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.