søndag den 25. juni 2017

Quilttop med cirkler endelig færdig

Sidste år ved denne tid gik jeg i gang med en stor udfordring. Det er tæppet "Sweet Mint" jeg ville forsøge at sy.

For det første var der buer, rigtig mange af dem, for det andet var en del af stofferne reproduktions stoffer fra 1800 tallet. Godt nok havde jeg valgt blå nuancer, som jeg jo godt kan lide, men jeg var lidt bekymret for om tæppet blev for "nydeligt".

Nu er jeg endelig færdig med toppen, og jeg er fint tilfreds med den, bortset fra at jeg måske ikke er så vild med stoffet i den brede kant. Men mon ikke jeg vænner mig til det?

Sweet Mint top fra Laundry Basket Quilts

Det bliver først quiltet til efteråret og det skal gøres på min egen almindelige maskine. Bagside stof er købt, det bliver i samme stil, men i lyst stof. Quilte mønsteret skal jeg lige tænke lidt over.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det vil glæde mig hvis du skriver en kommentar til mit indlæg, det er så skønt at få tanker og idéer fra andre. Så skriv du bare løs.